Často kladené otázky

Jak mohu využít zaváděcí akce na měsíční prémium balíček zdarma?
Zaregistrujte se zde na stránkách Pac a pusu a vytvořte si profil parťáka. V menu svého účtu klikněte na „Prémium balíčky“ a poté klikněte na pole Prémium profil – 1 měsíc Koupit. Hned v prvním kroku objednávky se objeví pole „Máte kupón? Klikněte zde a zadejte Váš kód“. Zde napište start15 a klikněte na Použít kupón. Cena se automaticky přepočítá na 0 Kč. Klikněte na Objednat a dokončete transakci. Na závěr si ve svém účtu provedete upgrade uživatelského účtu na prémiový a začnete využívat všechny prémiové výhody.

 

1.  Kdo je Parťák
Parťák je registrovaný uživatel, který nabízí své služby majitelům domácích mazlíčků.

2.  Co znamená ikona modré pacičky?
Tato ikona označuje uživatele, kteří si zaplatili prémiový balíček.

3.  Jaké jsou výhody prémiových účtů?

  • Možnost přímo kontaktovat páníčky přes jejich inzerát
  • Zobrazení profilu na domovské stránce
  • Přednostní zobrazení na stránce parťáků
  • Barevné zvýraznění profilu v postranním sloupci
  • Hodnocení u profilu
  • Fotogalerie u profilu
  • Vlastní video u profilu
  • Odkaz na vlastní webové stránky u profilu

4.  Jak si mohu založit účet parťáka?
Nejprve se na našich stránkách zaregistrujte, poté si vytvořte profil parťáka, vyplňte všechny potřebné údaje a vyberte si jeden z nabízených balíčků (profil zdarma nebo prémiový profil).

5.  Jak mohu, jako páníček, vložit novou poptávku?
Zaregistrujte se na našich stránkách a poté si v menu svého účtu vytvořte novou poptávku.

6.  Jak mám zaplatit platbu převodem na účet?
Po dokončení objednávky Vám na email přijde potvrzení objednávky s instrukcemi k platbě, které využijete, pokud jste zvolili bankovní převod. Pokud Vám email nedorazil, zkontrolujte prosím složku spam. Poté stačí ze své banky zaslat platbu na číslo účtu, jako variabilní symbol použijte číslo Vaší objednávky. Připsání částky na účet trvá většinou 2 pracovní dny. Až poté bude vaše objednávka vyřízena.

7.  Email mi nedorazil. Co s tím?
Zkontrolujte prosím složku spam. Pokud není email ani ve spamu, tak nás prosím kontaktujte na email info@pacapusu.cz . Do emailu nezapomeňte napsat své číslo objednávky a jméno, na které byla objednávka vytvořena.

8.  Budou přidány další možnosti platby?
Ano, plánujeme přidat možnost platby on-line.

9.  Jak dlouho trvá schválení uživatelského profilu nebo objednávky?
Všechny žádosti se snažíme schválit do jednoho pracovního dne.

10.  Co mohu udělat pro to, aby mi vaše newslettery nepadaly do nevyžádané pošty?
Přidejte si do e-mailových kontaktů adresu info@pacapusu.cz, ze které newslettery odesíláme.

11.  Nenašli jste odpověď na vaši otázku?
Napište nám na e-mail info@pacapusu.cz a my Vám rádi vše zodpovíme.